Pomiar i analiza mediów

Dowiedz się, ile możesz zaoszczędzić dzięki PR
Oblicz, ile musiałbyś zapłacić zgodnie z cennikiem za powierzchnię reklamową, którą otrzymałeś bezpłatnie w wyniku działań PR w mediach. Dzięki wskaźnikom AVE (ekwiwalentu wartości reklamowej) możesz bardzo mile zaskoczyć swoich przełożonych i klientów.
Dotrzyj do właściwych mediów i dziennikarzy
Poznaj media i dziennikarzy, którzy są najbardziej oddani Twojej marce, konkurencji lub najczęściej zajmują się Twoją branżą. Bardzo proste, intuicyjne, ale niezwykle przemyślane wyszukiwanie da Ci przegląd odpowiednich autorów i źródeł.
Przeanalizuj swój rzeczywisty wpływ na
media
Dowiedz się, ilu czytelników, widzów lub słuchaczy dotarło do Ciebie dzięki Twojemu PR.
Udostępnienia w sieciach społeczności-owych
Dowiedz się, które z Twoich artykułów są najczęściej udostępniane przez Internautów w mediach społecznościowych. Kto, co i kiedy posyła dalej czy komentuje.
Zacznij mierzyć rzeczywisty wpływ swoich działań PR
Mierz kluczowe dane w Google Analytics
Potrafimy efektywnie łączyć dane z marketingu internetowego bezpośrednio w środowisku aplikacji z danymi medialnymi.
Dzięki temu otrzymasz informacje:
- które artykuły online przyciągnęły najwięcej użytkowników do Twojej witryny
- jak długo użytkownicy pozostawali na Twojej witrynie
- które media online są najbardziej wartościowe dla Twoich działań PR

Podłącz swoje GA do Monitory i wykorzystaj to połączenie jak najefektywniej
Analiza autorów
Dzięki prostemu i przejrzystemu a zarazem przemyślanemu wyszukiwaniu z łatwością znajdziesz odpowiednią grupę dziennikarzy czy blogerów.
Na naszej Medialiście autorzy są uszeregowani od najbardziej aktywnych do najmniej aktywnych. W archiwum mediów można dodatkowo wyszukiwać autorów na podstawie tematów, którymi się zajmują lub dowolnych terminów.

Analizy mediów i raporty analityczne
Szczegółowo prześledzimy Twój medialny szlak
Analiza zawiera nie tylko podstawowe metadane, ale także śledzi tematyczną, treściową i czasową strukturę obrazu medialnego. W ten sposób rejestrujemy kluczowe momenty Twojej komunikacji, które wpłynęły na wizerunek medialny firmy. Wyniki przedstawiamy we wybranych przez Ciebie kolorach i z pomocą zrozumiałych infografik.

Klasyczne analizy mediów
Szczegółowa analiza medialna promocji Twojej marki, Twojej firmy lub wydarzenia/kampanii. Oprócz podstawowych metadanych, takich jak efekty medialne, AVE (Advertising Value Equivalency), deklaracje wartości czy SOV (Share of Voice), analiza przedstawia tematyczną, treściową i czasową strukturę obrazu medialnego.
Raporty / Dashboardy analityczne
Przejrzysty Dashboard z najważniejszymi wynikami analizy mediów w Twoich barwach idealnie nadaje się do prezentacji lub krótkiego raportu analitycznego, dzięki któremu możesz szybko przybliżyć wszystkie dane i informacje swoim przełożonym, współpracownikom czy klientom.
Przetestuj nasze analizy mediów stworzone specjalnie dla Ciebie