Aktualne tematy, trendy branżowe, nowe możliwości dotarcia do grup docelowych. Podcasty to coraz popularniejsze narzędzia nie tylko komunikacji korporacyjnej. Dlatego do naszego portfolio monitorowanych źródeł włączyliśmy szeroką gamę podcastów. „Podcasty stają się ważnym narzędziem komunikacji w środowisku medialnym. Wraz z analizą wyników w sieciach społecznościowych w czasie rzeczywistym możemy teraz zapewnić klientom kompleksowy wizerunek medialny marki, z którym mogą dalej pracować. Jednocześnie mogą łatwo odkryć nowe możliwości komunikacji i uzyskać przegląd aktualnych tematów, które poruszają interesującą ich dziedzinę” – mówi Tomáš Berger, dyrektor generalny Monitora Media.
Podcasty są od teraz zawarte w aplikacji Monitora jako dodatkowe źródło oprócz online mediów i można je łatwo i szybko przeszukiwać. Obraz podcastu i ścieżka dźwiękowa są również dostępne bezpośrednio w aplikacji, dzięki czemu poszczególne wzmianki mogą być odtwarzane w dokładnym czasie nagranie. Dodatkowo podcasty uzupełnione są o transkrypcję maszynową. Zgodnie z preferencjami klienta, do monitoringu można dodać dowolny inny podcast, którego momentalnie jeszcze nie ma w ofercie, ale który ma dostępny kanał RSS.