Menu

Blog

Od teraz monitorujemy dla Was również podcasty!

Rośnie znaczenie podcastów w zakresie komunikacji marki, dlatego poszerzyliśmy dla Państwa ofertę monitorowanych źródeł o podcasty!  Aktualne tematy, trendy branżowe,…

Pięć książek o PR i marketingu, które powinieneś przeczytać

Zapoznaj się z naszą listą polecanych książek, które zawierają sprawdzone porady od najbardziej znanych i fachowych ekspertów ds. Marketingu i…

Public relations w 2021 roku

Nieoczekiwany wstrząs społeczno-gospodarczy roku 2020 miał wpływ nawet na najbardziej stabilne firmy. Bezprecedensowe ograniczenia związane z nieznanym dotąd życiem w…

„Monitorowanie sieci społecznościowych nam pomaga” – mówi Václav Koukolíček z Tesco

W tym roku Klub PR (zrzeszający i wspierający profesjonalistów z sektora public relations w Czechach) ogłosił nagrodę Profesjonalnego Sekretarza Prasowego…

Sieci społecznościowe teraz bezpośrednio w Monitorze

Co jest powiedziane o Tobie, Twoich produktach i Twojej konkurencji na portalach społecznościowych, forach dyskusyjnych oraz w komentarzach pod artykułami?…

„Pandemia pokazała, jak ściśle powiązane są ze sobą media tradycyjne i sieci społecznościowe” – mówi Filip Hruby, rzecznik prasowy České spořitelny

Zespół komunikacji zewnętrznej České spořitelny (pol. Czeskiej Kasy Oszczędności) udowodnił, że od dawna znajduje się w czołówce czeskiego PR i…

Jak sieci społecznościowe zmieniły PR?

Obecność w sieciach społecznościowych i public relations są obecnie nieodzownymi elementami komunikacji marki. Czy te dwa działy powinny połączyć się…

Monitora jest 21. w Deloitte Technology fast 50

Po raz drugi czeska firma Monitora Media uplasowała się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. W głównej…

Cztery powody, aby nie zapominać o monitorowaniu sieci społecznościowych

Jeszcze nigdy nie spędzaliśmy tyle czasu w Internecie, co teraz. Robimy zakupy, komunikujemy, negocjujemy, a nawet bierzemy udział w szkoleniach,…