Nasza analiza mediów uwzględnia światowe trendy w analizie i pomiarach.
Oprócz wartości takich jak AVE, GRP i OTS mierzymy również zasięg mediów, rzeczywistą liczbę odsłon, wpływ komunikacji PR na częstotliwość wizyt i klientów biznesowych, zwrot z inwestycji i inne fundamentalne czynniki, takie jak wpływ w sieciach społecznościowych, liczbę polubień i komentarzy oraz częstotliwość udostępniania.
Analiza mediów
Analiza mediów to uporządkowane i przejrzyste przedstawienie wizerunku Twojej marki, firmy lub tematu, jaki media kreują w określonym czasie. Na próbie wybranych mediów bada merytoryczną, tematyczną i czasową strukturę prezentacji w mediach przez określony czas.
Uszyte na miarę specjalnie dla Ciebie
Analizy mediów tworzymy według indywidualnych wymagań. Do wyboru jest wiele kryteriów oceny, które są zgodne z metodologią międzynarodowych standardów. Analizy medialne ujawniają głębsze powiązania, wskazują trendy rozwojowe, potwierdzają lub obalają hipotezy, dostarczają informacji o charakterze ilościowym i jakościowym oraz ułatwiają podejmowanie decyzji strategicznych.
Najlepszy zespół analityków i zaawansowana technologia
Złożony model analizy mediów oparty jest z jednej strony na zespole czołowych analityków mediów, z drugiej strony na zaawansowanej technologii komputerowego wspomagania przetwarzania danych i uczeniu maszynowym.
Przejrzyście i w Twoich kolorach
Otrzymasz przejrzystą analizę, która nie tylko opisuje rzeczywisty obraz komunikacji medialnej w kontekście innych wydarzeń, ale także dostarcza ważnych spostrzeżeń. A także z wyjaśnieniami analityka, który opisuje wydarzenia, które wpłynęły na rozgłos w mediach. A wszystko to w Twoich kolorach, z Twoim logo i w preferowanym przez Ciebie formacie.